پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۳۴:۲۲

اتحاد کشتی‎سازان ژاپن، تهدیدی برای کره‎ای‎ها

باشگاه خبری فراساحل: شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی برای ایجاد یک اتحاد کشتی‎سازی با شرکت‎های کشتی‎سازی  Imabari ،Oshima و Namura وارد مذاکره شد. شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی (MHI) برای ایجاد یک اتحاد کشتی‎سازی با شرکت‎های کشتی‎سازی Imabari ،Oshima و Namura که به ترتیب نخستین، سومین، و چهارمین شرکت های بزرگ ژاپن از نظر تناژ کشتی‎های ساخته شده هستند، وارد مذاکره شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، به نوشته روزنامه Korea Herald، هدف از ایجاد چنین اتحادی استفاده از منابع یکدیگر به منظور رقابت موثرتر با کشتی سازی های چینی و کره ای است. در صورت این اتحاد، دومین شرکت بزرگ کشتی سازی جهان پس از شرکت صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی شکل می گیرد. کشتی‎سازی میتسوبیشی اعلام کرده است که صنعت کشتی‎سازی ژاپن به قدم‎هایی سریع و روبه جلو نیاز دارد تا بتواند مزیت رقابتی خود را حفظ کند و رشدی پایدار در بازارهای جهانی داشته باشد. 

علاوه بر همکاری اتحاد مورد نظر در زمینه های کشتی‎سازی، تحقیق و توسعه، و تامین کالا، میتسوبیشی در حال پیدا کردن راه حلی است که بتواند برخی مشاغل خود را به سه شرکت جوانتر برون سپاری نماید. به این طریق میتسوبیشی خواهد توانست اقتصاد به مقیاس را در فرآیند خود ایجاد کرده و مزیت رقابتی خود در قیمت را بالاتر ببرد. شرکت کشتی سازی هیوندای کره جنوبی با ساخت 6.2 میلیون تن کشتی در سال 2015 در صدر جدول کشتی سازان برتر جهان قرار گرفت. دو کشتی سازی دیگر متعلق به هیوندای یعنی شرکت های Hyundai Samho و Hyundai Mipo در مکان های سوم و ششم قرار گرفتند. شرکت مهندسی دریایی و کشتی سازی دوو کره جنوبی نیز با ساخت 3.6 میلیون تن کشتی هم اکنون در مقام دوم قرار دارد. کشتی سازی سامسونگ با ساخت سه میلیون تن کشتی در سال 2015 در رده چهارم ایستاده است.



  کد خبر : 2317
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :